1 Haziran 2012 Cuma

Minecraft 1.2.4 ede bir göz atayım

Evet arkadaşlar minecraft hakkında bilgilerm mevcuttu ancak minecraftı oynamıyordum canım sıkıldıkca giriyrodum şöyle bi bakıyım dedim ve arkadaşımdan aldığım 1.2.4 sürümünü oynamaya başladım tabiki ilk sürümlerden deil benim oynadığım biraz karma  yumurtalar var yaratık çağırma yumurtalarıdır Köylü çağırmadır felan dah aönceki yazımda belirtiğim köylüler benim oynadığım yamadada mevcut  aynı yazımda link de vermiştim ve köylünün resimide mevcut idi birsonraki yazılarımdada diyer sürümlere bir göz atacağım neyse biz gelelim 1.2.4 yamasına dönmeme bu yamada ilkkez Zor modda oynuyorum ve  genelde normal veyatta kolay ve genelikle Barışçılda oynardım =D şimdi biraz ilk başlardan hızlıca geliştim ve şuanki durumum iyi gibi gözüküor bri değişiklik yok yakında benim ooyandığım karma yamadaki yeni eklentileri sizler ile paylaşacağım tabikide işte canavar çağırma yumurtaları felandır köylü yumurtalarıdır vb şeyleride sizlere gösterip tanıtacağım bu yazımd aburda sonlanıyor okuduğunuz için teşekkürler