4 Haziran 2012 Pazartesi

İstek üzerine Mob bilgisi (Creeper)

Şimdi arkadaşlar E posta ile yoğun istek geldi bu mob hakkında bilgilendirmelerden zaten Bir önceki yani 1 alttaki yazımda yorum çöplüğü yaptık konusmaya dalınca oraya gelen yorumları onaylamıyorum burdanda tekrardan sölemeyi gerek gördüm neyse şimdi szie creeperi analtacağım


Şimdi başlıyorum:


Creeper arakadaşlar yeşil yaratıklar oluyor siz yaklaşınca kendini pataltıyor canlı moba demekteyim ben bunlara ve özür dilerm ama bu patlama ile çok a*i*e bir şekilde bizi katlede biliyorlar bu yaratıkları öldürmenin yolu oyunda biliyorsunuz yeni versiyon ve yeni modlar ile her sürüme hızlı koşma eklendi ''W'' tuşuna 2 kere basıyoruz ve hızlı koşmaya başlıyoruz ayrıca Sapce tuşunada basılı ttuarak CS deki gibi Bunnt yapıyoruz :D ve direkt kafalarına kafalarına verioruz kılıcı kazmayı baltayı nebulursanız ve devamlı vrup vurp zıplıyoruz arkadaşımızda patlaaycak zaman bulamıyor birde bu Patalarken şişiyorlar ve şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş diye bir ses çıkarıyorlar sanki çakış taşlarını şişeye koymuşuzda ses çıkıyor gib sonra BOOOM oluyor ve ner varsa pert ediyor etrafında


ben size şu creeperin bi resmini atayım:
Creeperin anotomisi hakkında kesin olarak bir resim çıkarıldı birde :



17 yorum:

  1. Teşekkürler kerim abi ... '..

    YanıtlaSil
  2. Ahh be kahretrsin ilk yorumu ben atacaktm :(

    neyse teşekkürler kerim abi bu anotmy meselesi gerçekmi bide :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önce geçmiş olsun kaptılar ilk yorumu :D

      Sonra bu anotmy meselesi cidden gerçek ;)

      Sil
  3. Sağol 3.yorum benden niahahahahah

    YanıtlaSil
  4. Sağol bende yeni takip ediyrum forumu

    YanıtlaSil
  5. Sağol kardaş creeper hakkında güzel bilgi vermişsin

    YanıtlaSil
  6. Ohho ben daha hemen yorum yazılmaz sanıyordum geç bile kalmışım creeper hakkında iyi bilgi kerim abi :) bride şşşşşşşşşşşşşş kısmı biraz garip olmus ama örneklerndirmen çok güzelti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende emin değilim normalde yorumları kapalı tutardım ama yorumları kapatınca ne yorumcuları zor duruma sokmuşum haberim yok
      ---------------
      Sağol örneklendirme içimden patladı gitti :)

      Sil
    2. :D birdaki e posta okuman en zaman olacak

      Sil
    3. Bilmiyorum ama şuğand aoalcak deil çünki yatmayı planlıyorum :D sadece yorumlara cevap yazamkla meşgulüm şuanda

      Sil
  7. Sağol teşekkürler ThankYou e postamı okurmusun bu arada ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncede belirtti kerim kardeş hepsine bakma imkanım yok diye anlayışlı olalım

      Sil
    2. Evet aynı şeyi belirtmiştim

      Sil
  8. Sağol e postamı yolladım bu arada umarım yarına doğru okursunuz ;)

    YanıtlaSil
  9. Sağolll teşekkürlerrrr kerim abii !!!

    YanıtlaSil
  10. Beyler tamam saniyesi saniyesine yorum atmayın yetişemeyeceğim yoksa
    Yorumları onaylamayacağım bu yazımda hepinize yorum yazdığınz ve okduunğunz için teşekkürler

    YanıtlaSil