5 Haziran 2012 Salı

Hadi Kurabiye yapalım büyük anne ?

Ever arkadaşlar E postaları tekrardan okudum ve yiyecek rehberine devam etmem istendi bu arada bişey sölemek istiyroum lütfen her sorunuzu her isteğinizi E postadan iletmeyin E posatlara bakmak zor oluyor -_-
Neyse kek yapmayı göstereceğim şimdi size Başlığa bakınca biraz saçma oluyor ama =D olsun


Kekin resimi:
Arkadaşlr ben bu kurabiyenin 3-4 arasi Can doldurudunu biliyorum ama Wiki lerde felan 1 demekte emin değilim dah aönce hiç kurabiye yapamadım -_- yapsamda creative mod da (1 yıl önce) =)


Nasıl yapıldığını göstereyim:
Bu yazımdan sonrada E postaları okuyacağım ;)

20 yorum:

  1. Teşekkürler kerim abi

    YanıtlaSil
  2. Sağol bunuda öğrendim

    YanıtlaSil
  3. Kerim abi Wikide 1 gösteriğe haklısın

    YanıtlaSil
  4. Evet 1 gösteriğo ama oyunda 3 dolduruyor bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 mü bende 4 dolduruyor belki bendeki moddan ola bilir

      Sil
    2. Ola bilir kerim abi

      Sil
  5. Teşekkürler benim E postamı 3 kere atmışım özür dilerim kerim kardeş

    YanıtlaSil
  6. Sağol kerim abi
    ------
    Sizin modlarınızdan ola bilir bende 1 dolduruyor

    YanıtlaSil
  7. Okuyuclarım size bişey soracağım nasıl aynı anda aynı Saniyede yazı yazabiliyorsunuz deli gibi sayfayı F5 e boğuyormsunuz yoksa başka türlümü

    YanıtlaSil